mandag 14. november 2011

Oppsummering

Når dette innlegget publiseres, sitter jeg på flyet hjemover. Da er det på tide med en liten oppsummering.
Jeg kan ikke allerede nå vite hva jeg kommer til å savne, men jeg tror jeg har litt mer peiling på hva jeg kommer til å tenke tilbake på med glede. Selvfølgelig kommer jeg ikke på så vanvittig mye i skrivende stund, men her er da i alle fall noe. 
-          høre og snakke spansk
-          lave priser
-          rolige morgentimer
-          knallgodt godteri
-          kjøre bil med Gladys
-          god, norsk sommervarme og -luft
-          Marianne
-          godt bussystem (selv om å vent på bussen er like forferdelig som alltid)
-          søt, god banan og annen god frukt
-          36 HERLIGE unger og ungdommer og alt det de bringer med seg.
Se, så fine blomster jeg fikk på "avslutningen" min.
Én blomst av hver av barna og de voksne:)

Ellers kan jeg nevne at jeg er ganske unik i denne verden. Antageligvis er jeg den (tilnærmet) eneste i denne verden som har tilbragt mer enn et par dager i Cochabamba uten å besøke “Cristo de la Concordia”, verdens største Kristusstatue. Plutselig hadde tiden flydd – og jeg med den!

Jeg er forresten rimelig lei av tregt internett, sa derfor blir det bare ett opplastet bilde. Hvis noen vil se flere, far de komme til Tromso eller Stavanger :)

1 kommentar:

  1. Hei maria! Velkommen hjem t kalde Norge igjen får jeg vell si nå:) Ser ut som du har hatt en kjempebra tid i sørlige strøk! Når er du i Stavanger området? Sånn at jeg har det i bakhode, hehe! Gleder meg til å se deg igjen! Klem

    SvarSlett