torsdag 2. juni 2011

"og skrive blogg"

sa min venn Andreas da jeg ramset opp hva jeg skulle ta meg til i Bolivia. "Ok," tenkte jeg.

Og så var vi i gang.

Nå har jeg jo ikke reist enda. Og ikke skal jeg reise på noen måneder heller.
Men i kveld var en fin kveld å begynne!

Så her sitter jeg...

... på ei dyne på verandaen - fordi stolen bare hadde tre hele ben.
... innpakket i diverse ullplagg - fordi sola ikke varmer så veldig mye midt på natta.
... uten dårlig samvittighet for å være lenge oppe - fordi siste eksamen var ferdig for ni og en halv time siden.
... med nydelig midnattssol og litt fuglekvitter og ellers en helt herlig ro - fordi jeg bor i nydelige Nord-Norge!

Så da var bloggen offisielt (eller kanskje litt uoffisielt) åpnet.
Så får vi se hvor lenge det varer da....

Følg med, Andreas!
... og eventuelt andre...

10 kommentarer:

  1. Hurraa! :D Gratulera, du ska få plass i listå på bloggen min me ei gong! ;) Håbe du oppdatere titt og ofta! (og at du linke te sykkelbloggen min!)

    Nærvær, Kur!

    SvarSlett
  2. Solodden hilser-vi vil følge deg på bloggen, pappa også:)

    SvarSlett
  3. Kjekt at du har blogg da! Skal følge me;)

    SvarSlett
  4. Dette likar eg:)
    Eg må smile når du skriv om den fine kvelden din, for eg veit akkurat kor fine slike kveldar kan vere.
    Glede og takknemlighet.

    SvarSlett
  5. 1. Hvilken stol ha bre tre bein? Enda en, eller samme gamle som tidligere?
    2. Du har ikke pleid å ha så dårlig samvittighet for å sitte oppe på natta, med 5 eksamener igjen...
    3. Nydelig midnattssol???? Ka ti begynte du å like det? :P Men godt at du har begynt å innse det :) I like!!
    4. Blir nesten inspirert å begynne å blogge eg óg... Men ja, bare nesten!! :)

    SvarSlett
  6. 1. En av plastikkstolene i garasjen.
    2. Alltid litt redd for å få for lite søvn før eksamen, så selv om jeg ikke faktisk legger meg, BURDE jeg jo gjøre det:P
    3. Midnattssola er fin den, så lenge det er sol! Det er når det bare er lyst uten mål og mening jeg ikke liker det:P
    4. Begynn å blogg! Tenk så glad Leia blir;)

    SvarSlett
  7. "Det er når det bare er lyst uten mål og mening jeg ikke liker det"

    haha

    SvarSlett
  8. Hurra for deg, maria! :D Konge med blogg, glede meg veldig te å følge med! Har store forventninga te lange, innholdsrike, morsomme, interessante, finurlige innlegg fulle av bilde, bare så det e sagt... :p

    SvarSlett
  9. JAAAAAAAAAAAIKS!!!!!!!!!!!! Og Britt Lene som akkurat har fortalt meg hvor elendig nettet er i Cochabamba..!

    SvarSlett
  10. Syns d e på tide med et nytt innlegg Maria ;)
    Ser frem t at du komme hjem t Stavanger snart!

    SvarSlett