lørdag 29. oktober 2011

Takknemlighet...

... er ordet som best beskriver mine folelser for den kjaere gronnsaken du ser pa bildet.



Jeg trodde at Norge var et potet-land, men vi spiser knapt poteter i forhold til bolivianere! Forelopig har jeg ikke spist ett middagsmaltid, tilberedt av en bolivianer, uten en potet eller to! 

Og det er jeg glad for. Den noytrale, ”norske” smaken egner seg ypperlig til a fordoye mindre gode, eller altfor sterke, ingredienser. Har poteten i tillegg skrell, er dagen reddet! Skrell kan nemlig brukes til a dekke over andre ting og tang som ikke er sa lett fordoyelige og som derfor helst vil bli liggende pa tallerkenen.

Sa, kjaere Potet; takk for all god hjelp!

3 kommentarer:

  1. R-O-T-F-R-U-K-T
    ...om jeg får være litt pirkete...

    SvarSlett
  2. Hehe, hørres ut som du kose deg masse masse:P hadde aldri trodd den dagen sgo komma når eg hørte det va noge du ikkje spiste;) Håpe du kose deg masse masse i Bolivia ser hvertfall sånn ut:D når komme du tebage te Norge forresten? :D Ellisiv:D

    SvarSlett
  3. Kommer tilbake om 12 dager, 15. november, men stikker rimelig fort pa hytta og til Tromso. Men blir hjemme storstedelen av desember:)

    SvarSlett